:D:D:D:D:D:D

SHIIT, måste bara skriva av mig lite !! :D

Min dag har varit så sjukt grym!!! Först vaknade jag och drog iväg och skulle prova kavajer, fick köpa 2 st, både en John Whitaker och en Kingsland, skiitsnygga! Sen red jag dressyr på Cola och mot slutet var hon så jäkla fin, kändes så bra!

Och sen... sen åkte jag med Jylice in till Kista för att gå på Blog Awards. Där träffade vi Fanny och hennes kompis Anna, jätteschyssta tjejer :) Och lite senare träffade vi Saga Husberg som var där med André Zuniga från Idol!!! SJUKT SNYGG och sjunger asbra! Vi gick runt med dem först i Kista C och snackade lite, och sen drog Saga och hennes kompis men André stannade kvar med oss ;o så vi satt och snackade, gick runt lite (1000 tjejer kom fram och ville ta bilder och ha autografer osv, så vi fick stanna typ var 5:e meter...) och han sjöng för oss :D ♥ Vi va med honom från kl 3 till 9 på kvällen typ :D

När vi skulle hem från Kista åkte Fanny och hennes kompis åt ett annat håll, medan jag och Jylice fick åka med André, eftersom han skulle åt samma håll. Så vi åkte med honom, gick en snabb sväng på stan, snackade och sådär. Sen väntade vi med honom på att hans tåg skulle gå och på att vårt tåg oxå skulle gå, och sen när  vi skulle gå fick vi krama honom och allt och jag TYP DOG. ♥

Han va verkligen jätteskön, snackade om allt och gick runt o sjöng haha ;P När min mamma ringde mig så sjöng han högt i bakgrunden och gjorde konstiga ljud så min mamma frågade helt panikslaget om människorna runtomkring mig var fulla eller höga på något, hahha!



Anagina på scen, typ överfullt med folk vare.. Vi lyssnade faktiskt nt på ngn artist, eftersom vi gick runt m André o satt o snackade inne på Max istället xD men vi såg Mohombi o Mange makers och ngn snubbe från idol som nt va André dåra :P :)





haha 3000 tjejer runt om honom ? :P



Inne i stan på kvällen, sämst kvalité...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0