Bilder från i helgen.

Tror nog att en del av er redan sett det, men det roliga jag och Jylice skulle göra igår var iaf att vi skulle rida barfota, utan hjälm och i klänningar på ängen och fota. Gick väl sådär om jag får säga det själv hahaha. Jylice såg ut som ett korvskinn i sin tighta klänning och min klänning fladdrade upp så jag red runt och blottade mig typ (utan mening såklart...), Cola var skitseg och lyssnade knappt när vi skänklade utan skor eller ngt, hela stallet satt och fikade så de såg oss när vi red iväg, lite pinsamt... + att man kan inte ha en snygg min när man rider! HELT OMÖJLIGT xD

Haha men kul hade vi iaf, Jylice ramlade av haha :D Eller egentligen var det mitt fel.. men ändå >:D Fler bilder kommer upp senare men nu kommer några av bilderna som Jylice redan lagt ut på fb och sin blogg, snor dem höhö ;P









ursh e skitful på den här bilden.. ;s



Awwww ♥



Jylice & Cola ♥



Gaah drömhår! Dela med dig lite...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0