-

Idag hade vi nog vår kortaste dag på hela veckan, vi började 09:10 och slutade 13:50. Och det va en helt ok dag, förutom att vi har en lärare med värsta ticksen i No , jättestörande... Men e också jättestolt över mig själv, lyckades göra en homerun när vi spelade baseball idag! :D:D TUUUNGT , haha typ min första någonsin ... ? Det va kul iaf höhö ;P

Efter skolan åkte jag till stallet och red, Cola var jätterolig att rida idag :D Hon är så glad nu när hon äntligen får komma ut och röra på sig ordentligt igen :) red i skogen igen, tycker det är jättebra träning på alla sätt. Hoppade ett litet skutt 4 ggr ungefär och Cola var helt vild haha:P Drog iväg mot hindrena och slängde sig över typ helt utan kontroll hahah x) Försökte hålla henne men det funkade ju sådär... Så hon fick busa av sig lite. Sen drog hon även iväg som ett skott när vi galopperade i en uppförsbacke x) Men det är bara kul att hon är så glad, imorrn blir det lite mer dressyr på volten och ingen flängridning :p Och så kmr Jylice till mig också, wiih :D ♥

Ska skriva 2 inlägg till nu, sen sticka ut och springa :P c yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0