Tisdag

Idag hade vi en lugn dag i skolan, började 09:40 och slutade 14:00. Vi hade inga jobbiga lektioner heller :) Fast på gympan spelade vi fotboll, inte min starkaste gren om man säger så... x) Men idag ansträngde jag mig mer än jag brukar iaf, va faktiskt nära på att göra mål 2 ggr =) men ngn snodde bollen framför min fötter en gång och en gång så sköt jag snett ^^ Nooo bollkontroll! Sprang mest fram och tillbaka över planen, bara för att det e så kul att springa :D Råkade även sparka två tjejer och sprang in i typ 4 personer... Det borde vara förbjudet för mig att spela fotboll.

Sen hände en annan rolig sak också, vi såg en tant som gick med rullator på andra sidan gatan när vi väntade på bussen, och hon hade hjälm på sig xD hahaha, humor ... Hon gick lxm i 5 m/h och hade hjälm på sig... x]

Nu ska jag snart äta, sen plugga vidare inför biologiprovet imorrn, det handlar om tobak och alkohol, kanske har sagt det ? Whatever. Tkr nt det är sådär jätteroligt iaf x)

Vi hörs imorgon, hare bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0